duminică, 16 august 2009

"Cand crapa de ziua si se sparge noaptea in figuri",Ovidiu ii face Anei caracterizare...

Ce sa scriem...?Ce sa scriem...?Am ajuns la concluzia ca ar fi bine sa-i pun pe cei apropiati,pe prieteni,sa-mi faca o caracterizare pe care sa o postez aici.Asta pentru ca nu-mi place sa ma ridic in slavi si sa ma laud.Poate acum o sa ziceti ca nu sunt corecta si ca ar trebui sa-mi faca o caracterizare si dusmanii,sau sa le zicem "oamenii simplii...de tot"...Nu!De ce?Pentru ca daca nu sunt prieteni cu mine inseamna ca nu avem nimic in comun si ca nu avem ce spune unul despre celalalt.Rautati poate spune oricine,dar de data asta nu!Am indurat destule,dar..."pe aici nu se trece!".Numai prietenii,adevaratii prieteni pot sa-si dea cu parerea despre mine,pot da sfaturi,si pot primi sfaturi...Ovidiu a fost primul pe care l-am "prins" la 5:20 sa-mi faca o caracterizare...Sa vedem ce a iesit...


Buna ziua, buna seara si buna dimineata...Astazi o cunosc pe d-ra Ana, pe d-ra Maria, pe d-ra Ilinoiu, pe d-ra creatza creatza creatza...si modesta. Ea zice ca e plictisita, ea zice ca e ingrozitor de plictisita. O cred pe cuvant, uneori atat de multe idei ai pe cap si le pui in aplicare incat de plictisesti sa fii inventiv. Ea este inventiva, nu mi-o zice dar stiu, asa sunt Leii, nu degeaba sunt regii animalelor. Stiu cum sa faca sa aiba ce e mai bun, ce e mai mare, ce e mai tare din parcare. Nu face exceptie si o fata pe care o poti incurca cu o papusa Barbie. Gingasa in aspect, modesta in gandire, (aici ea zice, eu o repet sa nu isi infoaie ochii de leu catre mine), d-ra din poza este o emblema pentru cum ar trebui sa fie o fata din Romania care desi are de toate, sau 99% din toate, nu inceteaza sa isi faca viata ei si a celor din jurul ei mai frumoasa, mintea nu ii sta locului, are bloguri, are obiecte manufacturizate, are prieten, are prietene, are o privire blanda care te mananca daca misti in front. Eu fiind un rac pe sub apa, nu am stat atat de mult in jungla leului, asa cat era sezonul de adapare de prin vacante, atunci am descoperit ca desi pare cum pare, mereu ascunde ceva special sub coama foarte foarte foarte ilegal de creatza. Are grija de turma, in cazul meu, are grija ca talentul meu de Eminescu sa nu scape nevalorificat, are grija de Romanie, oferindu-i obiecte unicat, lucrate cu migala, are grija de ea fiind, fara falsa modestie, de o frumuseste sublima. Cata modestie in vorbele mele, cat adevar, cat de frumoasa e poza ce mi-a dat-o la 5:20 dimineata sa ii fac o caracterizare. Cine sa o refuze, merita, indiferent ce ti-ar cere, stie sa iti ofere dublul la cat i-ai dat. asa ca ii dau un poopic pe obraz sa fie in siguranta cat mai sta prin tarisoara noastra...inca 3 zile si te duci in strainezia. Si asa ca fapt divers, daca sunt zgomote prin casa, fa si tu zgomote sa sperii zgomotele alea, merge mai mereu. si inca un fapt divers, auzi fato, esti tare, acum afla si ovidiu cand sta de vorba cu tine pana cand crapa de ziua si se sparge noaptea in figuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu