marți, 18 august 2009

Kreoana despre "haidi pa"...

Incerc de cateva zile sa o conving pe Andreea sa-mi faca si mie o caracterizare...In sfarsit in seara asta am reusit!Ce a iesit?Pai sa va spun...parca vorbea de un dracusor,cu chip de inger si idei dracesti...Asta e Andreea,asta sunt eu...SI NU MA VOI SCHIMBA!!!
Ana? N-o stiti pe Ana?! Imposibil! E fiinta aia creatza, cu idei si mai cretze...uneori prea cretze as putea spune, dar ce conteaza?! Eu tot o iubesc :D Am cunoscut-o in clasa a noua...desi parea de a treia :))...tacuta, isi vedea de ale ei...Cu timpul am devenit prietene, chiar foarte bune prietene si am vazut cealalta fatza a ei...rea cat cuprinde, mica si a dracu` :))) Are numai prostii in capsorul ala al ei mic, dar sunt constructive...exact ce ii trebuie unei viitoare jurnaliste :P Oricum degeaba ma chinuiesc eu sa v-o descriu, cel mai bine e s-o cunoasteti pentru ca eu sincer am laudat-o cam mult :))

Un comentariu:

  1. kreoana ?:) cum reusesc sa dau de tine ? ti s-ar parea interesant sa afli cine sunt :) oricum.. cineva din trecutu-ti glorios :)

    RăspundețiȘtergere