joi, 13 august 2009

"Soarele rasare la 6:17..."


Tocmai am aflat ca astazi soarele rasare la 6:17(mai este fix o ora,iar eu nu am dormit toata noaptea...),iar...surpriza...proverbul zilei este:"Cine sta pe doua luntri cade in apa.".Sincer,acum stau si ma intreb:oare cine stabileste acest "proverb al zilei"?De ce asta si nu altul?Pentru ca sincer asta mi-e totuna cu "Cine alerga dupa doi iepuri,nu prinde niciunul"pentru ca eu inteleg acelasi lucru din amandoua...Cred ca sunt proverbe mult mai bune sa le zic care ar fi putut fi alese ca "proverbul zilei".Pentru mine azi va fi valabil proverbul "cine se trezeste devreme,departe ajunge".De ce?Pentru ca in primul rand nu-mi place "proverbul zilei"ales de cine stie cine si pe cine stie ce criterii,in al doilea rand pentru ca voi avea o zi plina,iar in al treilea rand pentru ca nu am dormit deloc si voi putea pleca dis-de-dimineata sa-mi rezolv treburile.Deci..."Cine se trezeste de dimineata,departe ajunge"...Buna dimineata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu